Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om din bestilling. Finner du ikke svaret du leter etter så ta gjerne kontakt på e-mail: Hei@studiomann.no

 


Har min ordre gått igjennom?
Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

Er min bestilling sendt?
Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekreftet at varene er på vei.

Kan jeg reservere et produkt?

Nei, man kan ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker.

Vi tar følgende forbehold.
- Varen kanvære utsolgt.
- Farger kanavvike fra virkeligheten.
- Skrivefeil
- Avvik kanforekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk

Har min ordre gått gjennom?

Du får en ordrebekretelse på e-post så fort som kjøpet ditt har blitt registrert.

Er min bestilling sendt?
Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekreftet at varene er på vei.

Hvor er bestillingen min?
Kvitteringen vi sender deg inneholder et sporingsnummer, slik at du kan følge med på pakken din underveis.

Kan jeg endre min bestilling?
Vi kan endre eller fjerne varer fra din ordre om den ikke har rukket og blitt behandlet av vårt lager.

Kan jeg reservere et produkt?
Nei, man kan ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker.

Jeg savner ordrebekreftelsen
Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp og vi ber deg ta kontakt med kundeservice på mail: hei@studiomann.no. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, sjekk gjerne søppelposten.

Hva koster frakt?
Vi har gratis frakt for kjøp over 1000,- Kjøp under 1000,- kommer frakt tillegg på 99,-

Leveringstid? 
Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss.
Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du bli belastet med et gebyr på returporto.

Kan varer hentes i butikken?
Du kan hente ordren din gratis i butikken. Du vil her motta mail med et ordrenummer som du oppgir i kassen når du henter pakken din. Vi sender ut SMS når pakken er klar for henting. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått SMS bekreftelse på at pakken er klar til å hentes. For henting i butikk starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestillingen blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. Blir du forhindret fra å hente pakken, ta kontakt.